Elif

Elif
@Eliff_yldrm
Geldim, gidiyorum..
Biraz daha uyusam bütün bu olanlardan kurtulabilir miyim? Franz Kafka
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a. Cahit Zarifoğlu
"Ben iç dünyama dönüyorum.Orada hayal kırıklığına yer yok." Oğuz Atay
"Hayır yalnızlık değil, tek başınalık.Bile isteye uzak kalabilmek insanlardan." M. Kemal Sayar