Tepeye tırmandığımı sanırken yokuş aşağı gidiyormuşum.Gerçekten de olan buymuş.Toplumun gözünde yükseliyordum ama yükseldiğim ölçüde de hayat ayağımın altından kayıyormuş...
Kim bilir belki de insanoğlunun dünyadaki tek amacı bir şeylere bitmek bilmeyen ulaşma arzusunda saklıdır, yani, başka bir deyişle
ulaşılacak şeyde değil de ona ulaşma yolunda giden çabasıdır.