Geçen sefer ki buluşmamızdan memnun kalan sayın London reis tekrar bir buluşma ayarlamak üzere davet gönderince tabi ki kıramazdım 🙂↔️. Şuan okuduğum Yıldız Gezgini kitabı üzerine biraz hasbihal saati ✍🏽📖.
Bir de ne göreyim London reisin kedisi de varmış 🤭 o da bize eşlik etmeden yapamadı 🥰
Senin o durduğun yer, sana göre yer değil,
Duyup dinlediklerin sana seni der değil,
Benim sana dediklerimi onlar unutturmayor;
Çünkü söylediklerim benzerli sözler değil.
Ben yoksam, biliyorum, ben sende yokuz..
Sen yoksan, biliyorum, sen bende yokuz..
Ve de gözlerimizde bir o ışık.. ki..
O yoksa, biliyorum, biz bizde yokuz.