Seriyi genel olarak çok sevdim her kitabı üst üste okuyup uykularımdan vazgeçtim dkofıeıeodkdje beni o dünyanın içine tamamen aldı ve maalesef daydreamlerimde uzun bi süre bu evrendeydim...
Sosyal medyadaki çoğunluğun aksine ben Nova ve Daren'in dünyadaki günlerini uzun uzun okumayı, aralarındaki gerginliği ve o çekimi çok sevdim. Çok tatlı ve gülümseten bi novellaydı. Birkaç saatte bitirdim ama bitmesin istedim. Umarım diğer karakterlerin novellaları da gelir. N.G bence şu anda saf fantastik değil de aşk ve dostuk hikayesine yedirilmiş fantastikte çok iyi