Güzel bir kitaptı, okumaya geri döndüğüm ve popüler kitapları okuduğum bi ay oldu benim için ve bu seri inanılmaz akıcıydı. Bazı yerlerde yazım dili basit, bazı yerlerde ise fazla boğucu ve zorlamaydı ama seriye giriş olarak, kusurlu Ana karakterin gelişimi olarak çok başarılı olduğunu ve bir günde bitirdiğimi belirtmek istiyorum.
Bu kitabı bir günde bitirmek benim için büyük bir şeydi çünkü 4 yıldır toplasan 2 kitap okumuşumdur ve kesinlikle okumaya dönmek için bana en iyi gelen kitap buydu
İlk kitap kadar akıcı değildi benim için. Ana karakterin ne kadar "iyi bir suikastçi" olduğu sürekli zorlama bir şekilde gözümüze sokuluyordu ama sondaki ters köşeyi sevdim. En azından geri dönen biri olarak benim için tatmin ediciydi
Konusu güzeldi, uzun bi reading slumptan çıkmak için güzel bir başlangıçtı ama bu kurgu ve potansiyelle daha sağlam bir kitap beklerdim. Yine de akıcı ve anlatımı ile çerezlik hoş bi kitaptı