Elif. Krg

Elif. Krg
@Elifkrg_
Dünyayı küçük gördüğü için kendini büyük sanıyordu. Eğer dünya sandığı kadar küçük olsaydı, kaybolmamak için bu kadar uğraşır mıydı sokaklarında?

Elif. Krg

, bir kitap okudu
8/10
·408 syf.·
Beğendi
·
2025 28. kitabı
Victoria Aveline
7/10 · 258 okunma
Reklam
Hayatımın geri kalanını onunla birlikte yaşamak için sabırsızlanıyorum. Sabah uyandığım anda onu görmek ve kahvaltıda yanımda olması için. Öğle yemeğinde kahkahalarını ve akşam yemeğinde gülümsemesini duymak için. Sonra, ışıklar söndüğünde onu kollarimda görmek; önemli olan tek sey ben ve o olacak. Benim tatlı Bella'm. Buraya gelmek için hayatımda bir şeyleri doğru yapmış olmalıym. İlk görüşte aşk değildi. Geleneksel sekilde değildi.Konuştuğu an, sadece kelimelerle konuştuğunu sanmıştım. Beni yakalamak için attığı ağı görmedim. Ama onunla hiç savaşmadım. içten içe, olmam gereken yerin burası olduğunu biliyordum. Şimdiye kadar yaptığim en kolay şey onu sevmekti. Eğer her şeyi tekrar yapabilseydim, yine aynı sekilde yapardım. Onu seçerdim. 𝐻𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑓𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒...
İstekler ve ihtiyaçlar genellikle iki ayrı şeydir, ama Mickey ile birlikteyken ikisi de aynı sey. Annem haklıydı; bir ailenin parçası olacaktım. Çocukluğumda bir aile özlemiyle döktüğüm gözyaşlarının boşuna olduğunu fark etmemiştim, çünkü ailem tam karşımda, kollarımın arasında. Mickey dudaklarıma fısıldayarak, "Bir daha asla yalnız hissetmeyeceksin," diyor ve benim yüzümde bir gülümseme yaratıyor.
"Sorun değil, Prenses. Hayatın benden nefret etmek için bir neden arayarak geçirebilirsin, ama gerçek şu ki, bensiz yaşayamadığın için nefret ediyorsun. Ve ne var biliyor musun? Bana karşı hiçbir şey hissetmemen yerine ölmüs olmamı dilediğini bilerek ölmeyi tercih ederim." Bana bakmasını sağlamak için çenesini kaldıyorum. "Belki de bunu açıkça ifade edemedim: Sen benim için hiçbir zaman sadece bir aşama olmadın; sen her zaman resmin bütünüydün. Sensiz ben eksiktim."