Ondaki “Ben”in giderek yok olmasını hissetmem bendeki “O” nu her geçen gün daha da büyütüyordu. Bendeki “O” gidince geriye sadece kocaman bir boşluk kalıyordu ve ben o boşlukla nasıl baş edebileceğimi bilemediğim için içimdeki “O” nu her geçen gün daha da büyütüyorum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gitmek istemeyen, gitmesi için sayısız geçerli sebebi bile olsa kalmak için bir neden bulur. Kaybetmeyi göze alanla ne yaparsan yap ilişkiyi yürütemiyorsun ve bir neden bulup gidiyor işte…