Onca yıllık kendimin hala kendime alışamadım. Yani ben henüz kendimle ilgili oryantasyon sürecini tamamlayamamışken bir başkasına alışmamı beklemek delilik olur..
Doğrularından taviz vermeye başladığı an yanlış yanlışı doğuruyor ve ruhundaki yaralar her gün biraz daha büyüyerek, çiçek açıyor ve anlıyorsun ki her çiçek güzel kokmuyor.