.d

.d
@Elifnedio
Yalanlar ve sanrılar
İşte tamda bu durumdayız!.
...ne olmak istediğiniz yerde duruyorsunuz dur ne de gitmek istediğiniz yere doğru bir adım bile atacak haliniz vardır.
Sayfa 15 - Destek dükkan
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“yeterki bilmeli insan bazı şeyleri”
eğer insan güzel sevmeyi öğrenebilirse uğruna yaşadığı şeyi gözüyle görmese de olur, eğer insan güzel yürümeyi becerebilirse gideceği yere varmasa da olur ve eğer insan beklemeyi sevebilirse o gemi limana hiç yanşmasa da olur...
Sayfa 13 - Onu düşünmek..
Beklentiler yaşamı mahveder.
1K
Ne sevmeyi becerdiniz ne de sevgimize layık olmayı``
Aaa Olur Mu Öyle
Kabul ettim ve bitirdim bizden olmadı ve hiçe sayarak hiç ettim.