Yeni yılın ilk kitabı oldu benim için.
Şimdi çok güzel falan deyip güzelliğini basitleştirmek istemiyorum.
Ayfer Tunç harika bir yazar.
Kurgusu,üslubu akıcılığı kitabı yiyecektim desem yalan olmaz.
Seri olan kitabın ikincisi.
Neresinden anlatsam bilemiyorum bu konuda eksiğim.
Ama şiddetle tavsiye ediyorum.
Umarım bir gün kendisiyle tanışmak da kısmet olur .