Kitabı okurken bana hep küçük kalma isteğimi bir kere daha anımsattı Zeze ve keşke Şeker portakalından sonra seriye devam etmeseydim dedim. Kitapların kötü oluşundan değil sadece Zezeyi hep küçük hatırlamak istediğimden ve kendimin de hep Zezenin Şeker Portakalı kitabındaki yaşında kalmak isteyişimden. Hayal dünyamın, dünyaya bakışımın ve çevremde olup bitenlerin keşke hepsini çocuk ruhumla yorumlayabilseydim. Yetişkin olmak çok da iyi değil her şeye ciddi anlamlar yüklemek yaşının arttığında sorumluluklarının da bir o kadar artması. Zeze bana hep çocukluğuma olan özlemimi gösterdi. Teşekkürler Zeze.
Güneşi UyandıralımJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 202542,9bin okunma
Agatha Christie nin okuduğum kitapları arasında bağlantı kurmakta en çok zorlandığım bir kitap oldu. Çok fazla karakterin oluşu ve kurgunun çok da iyi olmayışı aslında beni buna itti. Sevgili Agatha Christie hakkında kötü bir yorum yapacağımı düşünmezdim hiç fakat diğer kitaplarını göz önünde bulundurunca bu en zayıf olanıydı diyebilirim.
Cinayetler OteliAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20243,619 okunma