Üvercinka

Üvercinka
@Elifsimge
Yalnız gerilimle yaşanmaz; biraz da tarih okuyalım. Herkes, tarih okuyor albayım; bugüne değer veren kalmadı. Bugün zaten yaşanıyor; asıl geçmişte ne olmuş bakalım ?
Sayfa 69·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Uğraştıkça daha derin bir bataklığa gömüldüğümü hissediyorum.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat
Albayım! Bir de “ Girilmez” yazalım mı kartvizitinizin altına?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
. Bir yaşantıyı tam bitirmeli. Hiçbir iz kalmamalı ondan. Yeni yaşantılar İçin. Bunu önceden bilseydim, yaşantı milyoneri olmuştum. Ha-ha
Sayfa 65·Kitabı okudu
Edebiyat
Bütün gücümle uyanık kalmalıydım; başkalarının rüyalarını görmemeliydim.
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam