Kitap genel olarak güzeldi ancak çok büyük bir beklentiyle başlamıştım. Beklentimi tam olarak karşılayamadığından 7,5tan 8 verdim. Baş karakterimiz eski dedektif Gurney’in bir davayı çözmesini okuyoruz. Bir seri katil davasıydı. Birazcık uzun sürede okudum