elf

Her yer!
Oraya gitmek istemiyorum çünkü çok uzak, çok pahalı ve çok gereksiz.
Sayfa 188·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu ana kadar 'sadece' Milena'yı gördük."diye bağırıyorlar.Sadece , halbuki ben bu sadece için yaşıyorum.
Sayfa 174·Kitabı okudu
Edebiyat
Ve yazının tamamı çok güzel.Nasıl olduğunu bilmiyorum,sadece gözlerimle okuyorum ama kanım bunu hemen nasıl hissediyor ve damarlarım nasıl hemen bu sözleri dolaştırmaktan ısınıyor?Ve eğlenceli de.
Sayfa 173·Kitabı okudu
Edebiyat
unutma bir insan kalbi çarpmadan uzun bir süre yaşayamaz ve sen benden uzaklaştığında benim kalbim atmaya nasıl devam edebilir?
Sayfa 170·Kitabı okudu
Edebiyat
Ama diğer durumlarda ben yalan söyleyemem , mutlu olmam buna bağlı olsa bile , ihtiyacım mutluluğumla alakalı olsa bile söyleyemem.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Edebiyat