Şu anda kafam karışık ve üzgünüm , telgrafını kaybettim - kaybolmuş olamaz tabii ama aramak zorunda olmam bile yeteri kadar kötü . Ancak hepsi senin hatan , eğer o kadar güzel olmasaydı sürekli elimde gezdirmek zorunda kalmazdım.
Mesela neden sandalyene ya da yatağa oturduğunda ya da yatağa uzandığında veya uyuduğunda seni görebileceğim odandaki gardırop olamıyorum? Neden o gardırop değilim?