Normal bir hikaye anlatışından farklı bir tarz. Ama hikayesi yine de apaçık. Duygular da öyle. Hayatında bir kere yanlış erkeğe doğru aşkı sunmuş ve bunun karşılığını büyük bir kederle almış her kadın okurken iliklerine kadar hissedebilir kadının içindeki fırtınaları. İhanet, üzerinsen yıllar geçse de, üzerinden başka aşklar geçse ve hatta mutlu bir hayatın tam ortasında olsanız da sızısını çok kolay tanıyabildiğiniz (hatırlayanildiğiniz), berbat bir his. Okurken kendimizi onun yerine koymak ve sızısını hissetmek öyle kolay ki. Bu kitap beni kocaman bir hüzün topunun içine soktu.