Ne güzel şey insanın kendini sevmesi, hobilerine vakit ayırması..Telefonlar bizi sadece toplumdan değil ,kendimizden de kopardı farkında mıyız...Ne üzücü...Ekranlara ve klavyeye komutlanmışız adeta .Dokunmayı unutmuşuz bir meyve ağacına ,kaleme,kitaba...