Akıl, insandan bağımsızdır. Kişinin onun üzerinde hiçbir kontrolü yoktur, akıl istediğini yapar. Ona rağmen bir konuyu düşünür, ona rağmen konuya bağlı kalır, ona rağmen konuyu bir kenara atar. Tamamen insandan bağımsızdır.
Gitmeyi başaranlar inandırıcı insanlardır benim gözümde.
İnsan bir kez gidebilmeyi başardıysa söylediklerini de başarabilme gücüne erişmiş demektir.
Gidebilmek hayatın bütün tehditkar ve şımarık yüzlerine kafa tutabilmektir bir bakıma.
Gidebilmek, hiçbir şeyi umursamadan,kendi masalına anlatılan yolları adımlayabilmektir...