Boyle yormayan tam kafa dagitmalik kitaplari cok seviyorum.Bu kitap da oyleydi.Yazarin ilk kitabini o kadar sevmememe ragmen bu kitabi cok hosuma gitti.Tabi sonlar biraz hizliydi.Guzel bir kitap.Keyifli okumalar ..
Bu kitabi okumayi uzun zamandir istiyordum aslinda.Hafif bir hayal kirikligina ugramadim desem yalan olur.Oncelikle 496 sayfa olarak gereksiz bir uzatma oldugunu dusunuyorum.Kitapta aksiyon ask karisimi vardi.Bir cinayet vardi ve ben kitabin baslarinda katili tahmin etmistim.Sonlara dogru aksiyon artti daha akiciydi ama aceleye getirilmis bir son ve yarim yamalak bir bitis gordum ben nedense.Ve kitaptaki "ceyrek dakika" tabiri rahatsiz etti.Bilmiyorum belki uzun zamandir yabanci yazar okudugumdan bu kitap pek bana hitap etmedi.