Şimdiye kadar okuduğum en güzel kitaplardan bir tanesi diyebilirim kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap o kadar akıcı, yalın ve güzel bir dile yazılmış anlatılmış ki . Kendinizi az çok buluyorsunuz kitapta ve İstanbula gidip Beyoğlu'nda çukurcuma daki o masumiyet müzesine gitmek en çok istediğim hayelerimden birisine eklendi.