Müjde bşkt

Müjde bşkt
@Elmaricha
Meü Gözler ruhun gücünü gösterir...
Kimse bana kötülük yapmıyor asıl kötülüğü ben kendime yapıyorumm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok güzel bir kitap her kesin okumasını tavsiye ederim sahnelenen oyunlar o kadar iyiki karekterlerin üzüntü, sevinç ve pişmanlıklarını en iyi şekilde görüyoruz hırs ve öfke birleşip eyleme geçildiğinde insanlıktan çıkıyoruz artık.
Bu kitap hayatımın her döneminde okuyacağım bir kitap dönemindeki iktidarı sistemi o kadar güzel anlatmışki okurken aslında anlatığı vs basa basa söylediği o çığlıkları bu gün de yaşıyoruz şimdi ki iktidarda bizi o okyanusyanın iktidarına sürüklemeye çalışıyor parti için her şey parti için yapılır ve partiyi riske düşürecek her ihtimal ortadan kaldırılır insanların özel hayatı diye bir şey yoktur aşk, sevgi, kardeşlik düşünce Özgürlüğü her şey yasaktır bunlardan tek birini yapsan ve ya partiye karşı çıksan en son seni 2.2 =4 olduğuna inandırılar ve ardından buharlaştırırlar çocukların anne babalarını şikayet edip parti Uğruna katledebildiği bir iktidar ve devirdir. Geleceğimizi kurtarmamız için bu gün orwellin çığlıklarını duymalıyız. Özgür ve demokratik bir gelecek için.