Ve serinin son kitabını da bitirdim. Bu seriyi okuduğum için çok mutluyum hayatımda verdiğim en doğru kararlarından birisi anısı hep kalbimde kalıcak çünkü beni baya etkileyen bir kitap oldu. Fantastik seven herkese öneririm.
Bu kitap diğer kitaplarına göre daha aksiyon ve hüzün doluydu. Bu kitap diğerlerinden daha çok kalbimi acıttı ve ben uzun süre kendime gelebileceğimi düşünmüyorum. Ben gerçekten yazarın yazım diline bayıldım.
Gerçekten bu kitap diğer iki kitaba göre beni aşırı üzdü kalbim bu kitaba karşı aşırı buruk bir halde nasıl düzelir bilmiyorum şu an 4 kitabı okuyorum ama hala aklımda bu kitapta olanlar dolanıyor.