Gerçekten yazara bayıldım kitaptaki duyguları bana o kadar iyi geçirdi ki gecenin köründe bazen mutluluktan çığlık atmak, bazen ise hüngür hüngür ağlamak istedim. Neyse uzun lafın kısası ben kitaba aşık oldum gerçekten çok güzel ve akıcıydı yazım dili.
Genel olarak insanlar bu kitabı seviyor ama ben kitabı sevemedim karakterler güzeldi ama olayı anlatış tarzı hoşuma gitmedi o yüzden söyleyebileceklerim bu kadar.
Ayçöreği benim ilk okuduğum kitaptı beni kitap sevgisi aşılıyan bu güzel kitap hakkında anlatabileceğim çok şey var ama tek söyleyeceğim şey içinizi ısıtacak bir hikaye okumak istiyorsanız kesinlikle bu kitabı okuyun derim.