Ben kitabı çok sevdim biraz Avatar: The Last Airbender konusuna benziyordu ama yazarın yarattığı karakterleri dolu dolu anlatmasını sevdim. Hele Prens Aldrik arada o kadar sinir etti ki bazen söyledikleri ve yaptıkları tutmuyor diye dövesim geldi ama genel olarak kitabın ruhunu çok sevdim.