Элмас айтматов

Элмас айтматов
@Elms
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim. "Cemil Meriç"
"İnsan yalnız kalıyordu. Yalnız. Yalnız."
Reklam
"..insan kendi kendisiyle, bedeniyle ve masa, yatak, pencere, lavabo gibi dört veya beş dilsiz nesneyle umarsız bir biçimle yalnız kalıyordu.."
"..gözler, kulaklar, bütün duyular sabahtan geceye ve geceden sabaha kadar hiçbir şeyle beslenmiyordu.."
Stefan Zweig
Oysa benim kendi başıma kalmaktan başka bir isteğim yoktu, iki hafta boyunca kitap okumak, yürüyüşe çıkmak, hayal kurmak, rahatsız edilmeden uzun uzun okumak, iki hafta boyunca telefonsuz ve radyosuz yaşamak, konuşmak zorunda olmamak, bir anlamda rahatsız edilmeden kendim olmak istiyorum.
Kişi nasılsa gireceği gönülde öyledir. Çünkü seven, sevdiğine benzer.
Reklam