Oratalama bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kısa bir sürede okuyup bitirdim. Yazım dili olarak basit bir kitaptı ama çok gözüme batmadı. Konu ve ilerleyiş olarak da güzel bir kitap bence.
Sian CadısıSemiha Kaya · Epsilon Yayınevi · 201982 okunma
Kitabın konusu, ilerleyişi ve yazım dili ile kesinlikle en sevdiğim kitaplardan bir tanesi. Hiç düşünmeden önereceğim bir kitap. Tabii ki herkese hitap etmeyebilir ama benim bir kez daha okumak isteyeceğim kitaplardan bir tanesi. Çok iyi kurgulanmış bir kitap.
Kitabın konusu, ilerleyişi ve yazım dili gayet güzel. Benim okuduğum ilk Wattpad kitabı. İlk okuduğum zaman da sevmiştim, şimdi de seviyorum. Arkadaşıma da ödünç verdim ve o da severek okudu. Fantastik türünde Wattpad kitaplarını seviyorsanız bu kitabı da severek okuyacağınıza inanıyorum.