Ölümler, ummadığımız anlarda gelirdi. Kapıyı çalmazdı, izin istemezdi,sevgisini göstermezdi hatta öyle ki bazen savaşamazdın ve tek nefeste yok olurdun. Geriye ya küllerin kalırdı ya toprağın altında çürüyen bedenin ya da hatırlanan kötü geçmişin.
"Güç her zaman ayakta durmak demek değildir Koza. Sen bunu yapmaya çalışıyorsun. Güç ayakta duramadığın zamanlar için de direnmek ve savaşmaktır. Sen ayakta duramadığın zamanlar küsüyor, kızıyor ve öfke kusuyorsun. Sonra insanlara acı çektiriyorsun. Sevdiğin veya sevmediğin." Başımı iki yana salladım. "Ve kazansan da kaybediyorsun. Hep de kaybedeceksin."