Ben her şeyimle onun için çabalarken hiçbir karşılık beklemediğimi de yeni görüyordum. Onu seviyordum, ona âşıktım, onu istiyordum ama onun ne düşündüğünü hiçbir zaman sormamıştım.
Helin aramıza ilk geldiği zaman Yankı boş bulunup bana Helin için, "Kalbini görsen içinde yaşamak istersin, yuva gibi," demiş ve sonra eklemişti: "Onun yanında huzurlu hissediyorum. Bunun adı ne?"
"Ve ben sana âşık oldum Yankı ama ben hep sana geldim. Gururumu ayaklarımın altına aldım, hatalar yaptım ama yüzsüz gibi sana sığındım. Dinle, ben sana bütün bu karmaşanın, intikamın ve nefretin içinde âşık oldum. Bana birçok şey öğrettin. Bana sen aşkı öğrettin."