Hayatı boyunca üzüntüye doğru yürüdü. Büyüyen her gözbebeğinde, titreyen her çenede, buruşan her alında daha da hızlandı. Ne istediğini biliyordu artık. Dünyanın kabuğu olacak kadar üzüntü. Siyah ve grinin hüküm sürdüğü o eşsiz üzüntü. Gözlerinin rengine yakışacak bir dünya..
Yazarın diğer kitaplarını okumadım. Ama bence bu zirvedir. Hatta en iyisidir diyebilirim. Ferdanin Neclayi çırılçıplak sokak lambasının altından koşarak sarıp sarmalamasindan ve eve götürmesinden sonra beni inanılmaz sürükledi. Kitabın ahlak anlayışını sorgulayabilir ve kahramanları tercihlerinden dolayı elestirebilirsiniz ama denemeye bile kalkmayın ya inanın bir intiharin bir kitaba bu kadar çok yakıştığını başka bir kitapta hikayede bulur musunuz bilmiyorum. Umarım Babam kari Kovalardı Ben Mucize kitabı da elime en kısa zamanda ulaşır.