Sibel

Sibel
@Elysion
Tanrı beni affetsin ama... seni seviyorum.
Sayfa 256
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Sadece arabada olmayı çok seviyorum, özgürlüğü. Bir gün bir arabaya her şeyini koyup durmak isteyene kadar ilerleyebilme fikrini seviyorum."
Sayfa 223
Düşünmeden, "Bekliyorum," dedim. "Ne için?" Omzumu silktim. "Daha iyi bir hayat için."
Sayfa 143
İki hayatım vardı ama yine de sadece bir hayalettim.
Her şey böyle mi olacak? Doğru mu olacak? Uygun mu olacak? İyi ama, ne olacak?
Sayfa 12
Edebiyat