Sibel

Sibel
@Elysion
“... Güzel ve çirkin. Zıtlıkların uyumu.” Zorlukla yutkundum. “Hiç aynı huylu insanların birlikte yaşadığını gördün mü? İyi ve kötüyü birleştirir kader, güzelle çirkini, ahlaklıyla ahlaksızı, kısayla uzunu, şişmanla zayıfı. Ve denge bozulmamış olur.”
Sayfa 540·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Dövüşmenin sadece bir yolu vardır, oda kirli dövüşmektir. Temiz, centilmence bir dövüş, seni kısa sürede ölüme götürmekten başka bir işe yaramaz. Elinde olan her ucuz numarayı kullan, her pisliği yap ve kesinlikle yere düşen birine, hala yerdeyken bir tekma daha vur. "
Sayfa 47·Kitabı okudu
"Çok sıradan bir hikaye." diye yorumladı avukat. Goodrich kafasını iki yana sallayarak "Sizden hiç iyi bir doktor olmazdı." dedi. "Her hayat tektir."
"Ama bu çok saçma. Madem o kadar mutlusun o zaman yaşamak istersin, değil mi? Mutlu olmaya devam etmek ve sonsuza dek yaşamak istersin." uzanıp Sigaramın külünü Toby'nin kül tablası olarak kullandığı o güzel toprak kaba silktim. "Hayır, hayır. Yalnızca dünyanın en mutsuz insanları sonsuza dek yaşamayı ister çünkü hayatları boyunca istedikleri hiçbir şeyi yapamadıklarını düşünürler. Yeterince zamanları olmadığını, hayattan paylarına düşeni almadıklarını hissederler.
Edebiyat