Şimdi!
50 mesaj gönder.
Allah sevdiğine kavuştursun.
Dediğimde kime sesleniyorum?
1 - Tertemiz niyetli güzel insanlara?
2 - İslam dinini kullanıp prim yapıyor, günah be kardeşim diye bakanlara?
3- İkisini de aşmış benim kafamda bu diyenlere?
4- Ooo bu baya aşkın, dur şunun profiline bir göz gezdireyim. Kayıt almaya değer bir şey var mı. Sanmam da işte... Diye düşünenlere mi?
Devamını yorumlara yazıyorum. Oradan beniy dakipte galın.. layıkla beyeni atın