Emel Ö.

Emel Ö.

, bir kitap okudu
8/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2020 75. kitabı
Ezgi Uzgel
9/10 · 10 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kafam rahat diye düşünüyorsanız,kalbinizin de boş olduğunu hatırlatmak isterim.
OKUNMALI
7/10
·94 syf.··
2020 71. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Temmuz 2020 12:10
17 yaşında çok şey görmüş geçirmiş bir yetişkinin bakış açısına erişmiş üstelik bunu inanılmaz cümlelerle kağıda dökebilecek kadar da yetenekli. Genel olarak karamsar olması beni biraz sıkmadı değil aslında bu kitabın deneme tarzında yazılmış gibi olmasından kaynaklandı bence yani sürüp giden bir hakiye yoktu. Tek bir bölümünü anlamsız buldum önce ama o bölüm bile inanılmaz sürükleyici anlatımıyla başladı ama sonunda bu ne şimdi dedim. Gerçi orada bile çılgınlar gibi kendimizi kaybettiğimiz aşkı! yerin dibine sokmuş aslında sonundaki “bu ne şimdi” tam olarak bu cevabı veriyor. O duyguların heyecanların deliliklerin Sonu bu mu yani? Bu kadar mı hadi canım?? Ve diğer bölümlerinde de aşkını öyle derin öyle güzel anlatmış ki o şekilde sevilmenin ve sevmenin ne kadar Harika bir şey olacağını düşünüyorsunuz derken bi bakıyorsunuz yalan olmuş Bu yönüyle içinize işliyor işte her şey boş Ve geçici ve sen kendini ne sanıyorsun ki minik toz zerreciği!!
Bir Delinin AnılarıGustave Flaubert · Sel Yayıncılık · 20222,580 okunma

Emel Ö.

, bir kitap okudu
7/10
·94 syf.··
3 günde okudu
·
2020 71. kitabı
Gustave Flaubert
7.8/10 · 2.580 okunma