Emel

Emel
@Emelmercan
"dur eleni!" dedi. sıkıca kavradı kolunu. "ne vakit darda kalırsan, biri seni sahiden gönülden sevsin istersen inan ki ölmemişsem eğer, seni bekliyor olurum."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
yazmak bir his yaratma sanatıydı neticede ve insanı anlamakla ilgiliydi en çok.
aşk bir amaca dönüşmeliydi kutsal bir gayesi olması gerekirdi kuru kuru sevmelere doyamamaktan farklı bir hissiyat yaratmalıydı. köklü bir değişime bahane olmayacaksa ne anlamı kalırdı bir kadına aşık olmanın?
vedalaşırken tokalaşmak için Aleksandra'nın elini tuttuğunda, celladıyla tanıştığının farkındaydı Sait. lakin bu öyle güçlü bir çekimdi ki karşı koyması mümkün değil...
belki aç yaşardı ama içmeden, yürümeden olmazdı. zira yürümezse yazamaz. attığı her adım gördüğü her yüz hikayede bir satırdır.