Çok ilginç ya.. değer verdiğim kişi için iyi birşeyler yapmak isterken hep kusursuzu arıyorum ararken zaman geçiyor. O an iyi biseyler yapmadığım için geç kalmış hissediyorum. Ve sonuçta hiçbir şey yapamadan o gün de bitiyor. Sonrasında ki günlere hep "keşkeler" kalıyor bana.