Türkiye'nin ne tarafına gidersem gideyim , kadının salt cinsel bir varlık olarak algılandığını görüyorum. Bununla, kadının cinsel olarak arzulandığını kastetmiyorum tabii ki . Ama insan değil, herşeyden önce kadın olarak gördüğünüz için, kadın cinsiyeti ve dolayısıyla cinselliği de zihinlerde ayıp bir şey olarak kodlandığı için, hiç tanımadığınız bakkallar , taksi şoförleri, çareyi size "abla" , "bacı", "yenge", gibi sıfatlarla hitap etmekte buluyorlar . Bu , " Evet , kadınsın. Ama benden sana zarar gelmez, seni kadın olarak arzulamıyorum. Hiç tanımadığımız , var olup olmadığını bile bilmediğimiz kocan , bizim ağbimiz; bu da seni arzulamamızı ve kendi nikâhımıza almayı düşünebilmemizi imkânsiz kılıyor." demek.