Onlara yeni bir arkadaş edindiğinizi söylediğinizde asla gerçekten önemli bir soru sormazlar. "Sesi neye benziyor? En sevdiği oyun hangisi? Kelebek koleksiyonu var mı?" demezler. Bunların yerine "Kaç yaşında? Kaç kardeşi var? Kaç kilo? Babası kaç para kazanıyor? Diye sorarlar. Sadece sayılardan, onlar hakkında bir şeyler öğrendiklerini düşünürler.
Herkes çoğu zaman geçim derdinde; geriye kalan ve özgür olabilecekleri o azıcık zaman dilimi de onları o kadar ürkütüyor ki, bundan kaçıp kurtulmak için ellerinden ne geliyorsa yapıyorlar. Ah, insanlığın kaderi bu!