-Neden bu kadar kötümsersin ?
-Sen neden değilsin ? Çevrene bakmıyor musun ? En mutlu görünenlerine bile ?Bütün bunlar üç oda, bir mutfak,iki çocuk düşüyle başlıyor.Sonra? Haydi bayanlar,baylar! Bu fırsatı kaçırmayın.Siz de girin ,siz de görün.Üç perdelik dram . Birinci kısım :Dağlar dümdüz. İkinci kısım :Ne çok tepe! Üçüncü kısım : Ova batak.Bu günlük bu kadar baylar .İyi geceler.Yarın gene bekleriz .
"Nasıl kolayca söyleyiveriyor bunu. Sevmek! Kelimelere herkes kendine göre bir anlam , bir değer veriyor galiba.Bu değerler aynı olmadıkça iki kişi iki ayrı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu ?"