Bahar ayları, bu gezegenin mezuniyet törenleridir. Biz farkında değiliz ama ağaçlar, kuşlar, kediler, köpekler yani bütün insan olmayanlar, insan olanlara oranla daha neşeli ve daha bir güzeller bahar aylarında.
Biraz olgunlaşıp, yaşamın ve insanların farkına vardığında " Yere düştüğümde tutup kaldırmanızı beklemiyorum, düşmeme sebep olmayın yeter." diye not düşecekti defterine.