Şimdi sen de kendini düşün. Herkese gosterdigin yüzün gerçek yüzün mü? Herkesin, sana ait zannettiği yüz gerçekten sana ait mi? Belki de gerçek yüzün, başkalarına göstermeye cesaret edemediğin için taktiğin maskelerin ardında duruyor ve onu hak ettiği gün ışığına çıkaracağın günü bekliyor.
Iste o gün bu gün ve işte o an şimdi.
Evet şimdi.
Kim insan, kim odun karıştırıyorum bazen. Ve şunu da merak etmekten kendimi alamıyorum: Acaba ağaçlar da kurumuş arkadaşlarına bakıp bazen " İnsan kafalı, salak!" diyorlar mıdır?