emine çaça

emine çaça
@Emine3347
-hep geçer diyorlar ya olric -sence geçer mi? -geçer elbet efendim. bazısı teğet geçer,bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer,bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
-Bir dilek hakkım vardı S'onsuzluk diledim olric -Dilediğiniz gerçek oldu mu efendim -Hayır olric S harfini kısık söylemişim
Beni üzecek gücü sana verdiğim için kendimden özür dilerim. FRANZ KAFKA
Mola istiyorum hayat,sabrettikçe üstüme geliyor gibisin... CEMAL SÜRAYA
Çayı şekersiz seni sebepsiz sevdim