çok beğendim etkisinde çok kaldım.kızın babası kızını mahalledeki psikolojisi bozuk bir genç ile evleniyor.Bu gence mahallede deli diyorlar.kız deli ile evlenince üzüluyor.kızın ailesi şiddet uyguluyor.Deli eşiyle beraber zorlukları atlatmaya çalışıyorlar.Böyle bir kitap daha bir çok şey var içinde ve insanı derinden etkiliyor hikayesi.Herkese iyi okumalar.