emine çaça

emine çaça
@Emine3347
-hep geçer diyorlar ya olric -sence geçer mi? -geçer elbet efendim. bazısı teğet geçer,bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer,bazısı parçalar geçer ama mutlaka geçer.
Reklam
-Bir dilek hakkım vardı S'onsuzluk diledim olric -Dilediğiniz gerçek oldu mu efendim -Hayır olric S harfini kısık söylemişim
Beni üzecek gücü sana verdiğim için kendimden özür dilerim. FRANZ KAFKA
Mola istiyorum hayat,sabrettikçe üstüme geliyor gibisin... CEMAL SÜRAYA
Çayı şekersiz seni sebepsiz sevdim