emine çaça

emine çaça
@Emine3347
Gitmek için sebebi olmayanın bahanesi çok olur.
Reklam
Ne var ki kozete "sen" dediği bu günlerde başka bir kızla ancak "siz" diyerek konuşabilirdi.
Sevenler olmasa güneş bile solardı
Aşktan ölmek,aşkla yaşamak kadar asildir