Nasıl başlayım bilemiyorum. Her cümlesi bir ögüt niteliğinde olan muhteşem bir kitap. Asırlar öncesinde olayları inceleyip günümüz de bile kullanacağımız böyle muhteşem bir eser haline getirmek gerçekten çok zekice. Kitaptan alıntılar paylaştım ama onlar çok küçük bir kısmı idi. Insan her cümlesini ayri maddeler halinde not almak istiyor. Mutlaka herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum...
Üç tür beyin vardır: biri kendiliğinden anlar, diğeri başkaları ne açıklıyorsa onu anlar, üçüncüsü ise ne kendi anlar ne de başkalarının açıkladığını; bunlardan birincisi çok iyi, ikincisi iyi, üçüncüsü yararsızdır.