Aneljezik durağım

Aneljezik durağım
@Emine_hrz
*Son yolcunun gömüldü yolda son adımları...
Şanlıurfa
7 Kasım 1999
320 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
1/10
·96 syf.·
2026 1. kitabı
Üzülerek söylüyorum ama Murathan Murgan Bu kitabı yanlışlıkla mı yazmış dedim içimden. Hiç bu kadar içi boş gibi gelen bir kitap okumamıştım uzun zamandır...ki Murathan Murgan'ın şiirlerini severim normalde..
Mürekkep BalığıMurathan Mungan · Metis Yayınları · 2020441 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·160 syf.·
2024 9. kitabı
Başkalarının Tanrısı /Mine Söğüt. Mine söğüt'ün ilk defa bir kitabını okudum. Kitap akıcı anlatılmış, anlatımın kendine has olduğu çok açık, bu açıdan beğendim ama kitabın sonunu beğenmedim açıkçası . Yani hayal mi rüya mı yaşananlar net değil. Bir geçiş hatası var kitapta bu da mutsuz etti kitabı bitirirken. Kitabı okurken birkaç yerde kopukluk fark ettim, anlatılmak istenen mesaja çok odaklanmış bu yüzden karakterler üzerine ve olay üzerine çok düşünülmemiş gibi geldi bana. Yalnız Kitabın vermek istediği mesajı çok beğendim gerçekleri insanın yüzüne yüzüne vuruyor böyle yazarlara ihtiyacımız var tabiki ama kitaptaki geçişler ve olay da göz ardı edilmezse çok güzel olur yoksa kitap bitince bütün emekler çöpe gidiyor ve kötü izlenimler kalıyor geriye. İyi okumalar :)
Başkalarının TanrısıMine Söğüt · Can Yayınları · 20225,1bin okunma
Puan vermedi·383 syf.·
2023 4. kitabı
Ask ve gurur: Ismini hep duyup okuyamadığım bir kitaptı.Okudum ve kitabı gerçekten beğendim.Bitirirken yogun bir his yoktu içimde ,bu sonunu bilmemden de kaynaklı olabilir bilemiyorum ama genel itibariyle okumayı düşünenlere tavsiyemdir.kitabın önce filmini izlediğim için okurken sınırlı bir betimleme yapmak beni üzdü ama iyi yanı şu ki karakterlere biraz hakim oldum bir kişinin birden fazla ismi olması okumamı yavaşlatıyordu.Okurken kitabın doğal anlatımı kitabı okunur kılıyor. Ve bu çeviriden rahatsız olduğun noktalar vardı çok kelime hatasına denk geldim bu dikkatimi dağıtmasaydı daha güzel olurdu ,okumak isteyenlere şimdiden iyi okumalar :)
1000k
Aşk ve GururJane Austen · Armada Yayınları · 202098bin okunma
Puan vermedi·544 syf.·
2021 9. kitabı
Feridee! Yüreğime elinle dokunup bir gök inşa ettin , sonra o gökte diğer kuşlarla birlikte uçmaya başladın, kalbimden kuş sesi geliyorsa sendendir ;senin sevgindendir... Belki çok sevmek de güzel sevmek de yoruyordur çalıkuşu, ama sen sevginin en güzelini gösterdin... Spoiler içerir!!! Bu kitabı okurken kah diziden sahneler kah hayalimdeki kareler gözümde canlandı, bunlar yeri geldi kavga da ettiler ben daha iyiyim dediler ama ne olursa olsun çok güzellerdi hem dizisi hem kitabı. .. Yalnız seçebilseydim tabiki önce kitabını okurdum ama önce dizisini izlemiş bulundum :) Çalıkuşu....İyi ki bu kitabı okudum sonunu çook beğendim... cümleler bazen uzun geliyordu kabul:) ama akışı bozmadığı için hiç sorun olmadı... Bu kitabı tavsiye ederim, kitap bitince göğsünüze yaslayıp iyi ki okudum dersiniz bence:) iyi okumalarr** Kitapta çok hoşlandığım karakterlerden biri Hayrullah bey.. dilerim hayatınızda hayrullah doktor gibi insanlar çok olur ama biliyorsunuz ki bu her zaman mümkün değil. Bu yüzden şunu tavsiye ederim kırılsanız da üzülsenizde ne olursa olsun sevdiklerinizle bir olay silsilesi için kaçmayın evet çözülmüyorsa kesin atın ama çözülebiliyorsa üstüne gidin... Sevdiklerinizi ihtimal ordusuna bırakırsanız beyninizde hörükler gibi kuruntular ile yola devam etmeye çalışırsınız Ve bu hayatınızın geride kalan kısmında sizi zehirlemeye başlar...
1000k
ÇalıkuşuReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 2019123,5bin okunma
8/10
·272 syf.·
2021 4. kitabı
Bir Kürt sevmişti Gülşah, çok sevmişti... öyle çok sevmiş ve sevilmişti ki.Ailesinden görmediği sevgiyi Şahinden görmüştü...sesine karakterine ama en çok ta merhametine tıpkı şahinin onda gördüğü merhamete tutulduğu gibi.. Öyle güzel sevmişlerdi ki birbirlerini... Şeker portakalı kitabında böyle hüngür hüngür ağlamıştım... Çok ağladım yaa... ama çok güzeldi, okumanızı tavsiye ederim MUTLAKA.Akıcı bir dille anlatması betimlemeleri çok güzeldi olay yaşanırken oradaydım hep... Spoi içerir Demişti ya yazar' İnsan ne kadar ahmak değil mi? Her şeyi kendi elinde zannediyor ve kader önündeki aciz olduğumuzu unutuyoruz bazen.' Bende birleşsinler o kadar istedim ki her şey istediğimiz gibi olmuyor... Dedikleri gibi oturup Gülşah a ağladım bide Gülşah yerine de ağladım,bilmiyorum kitabı yeni bitirdim sanırım hala ağlıyorum... Hani dedin ya Gülşah, beni unutun şu sözlerimi unutmayın diye ne seni ve hikayenizi unutabilirim ne de bu sözlerini... başkaları da unutmasın diye : "çok sev çocuğunu, öyle çok sev ve öyle sonsuz sun ki sevgini, sevilmek için taviz vermek zorunda kalmasın kişiliğinden. Seni memnun etmek için yaşamasın bu hayatı, önceliği kendisi olsun.Kendi tercihini yaptığında ve bu tercihler senin soğrultularına uymafığında da sevmekten vazgeçme onu... "
1000Kitap
Bir Kürt SevdimDilek Bilgiç Esen · Müptela · 20228bin okunma