Şimdi ey bezirgân, suçu suçluya ödetmeli masuma değil. Bu yüzden ben bir isimden ibaret kalsam bile, ölsem bile, kalsam bile, bir isim bile kalmasa benden geriye. Sen o ismi unutma...
" Kaç yaşındayım bilmiyorum. Kaç yaşındaysam milyonlarca kez daha fazla yorgunum. Kaç yaşında olursam olayım kalbi kırılmış bir kız çocuğuyum. Hiçbir mutluluk, acım kadar devamlı ve samimi olamıyor. Ki avutmuyor beni, hiç kimsenin sevgisi.."