Emine Gök Kaya

Emine Gök Kaya
@Emineeekaya
Şimdi ey bezirgân, suçu suçluya ödetmeli masuma değil. Bu yüzden ben bir isimden ibaret kalsam bile, ölsem bile, kalsam bile, bir isim bile kalmasa benden geriye. Sen o ismi unutma...
Reklam
Kırdılar tazecik yeşil dallarımızı Kırdılar kitap tutan ellerimizi.
"Hangisi daha zor, bilmiyorum," dedim. "Birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?"
" Kaç yaşındayım bilmiyorum. Kaç yaşındaysam milyonlarca kez daha fazla yorgunum. Kaç yaşında olursam olayım kalbi kırılmış bir kız çocuğuyum. Hiçbir mutluluk, acım kadar devamlı ve samimi olamıyor. Ki avutmuyor beni, hiç kimsenin sevgisi.."
... gitmek zorundayım. Çünkü seni seviyorum. Bir gün bunu anlayacaksın.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Reklam