"Öğrenmek ve bilmek adanmışlık ister,bunun için sakinlik gerekir, yavaşlık gerekir"..
Özgür Bacaksız yeni kitabıyla tanışmak bana çok iyi geldi. Her sayfasında kendimi buldum, hatalarımı,isteklerimi,istemediklerimi, yapamadıklarımı okurken kendimi daha çok değer vermem gerektiği önceliklerin ben olduğunu o kadar iyi anlatıyor ki düşünüp düşünüp kendimi sorguladım..Ve kendime daha çok vakit ayırmam ve kendime daha çok sahip çıkmam gerektiği size katacak çok güzel bir kişisel gelişim kitabı mutlaka okuyun....