Emine...

Emine...
@Emineezl
"Hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde ,seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır." BALZAC
Reklam
"Affetsem de bitmeyecek kırgınlıklarım, uyusam da geçmeyecek yorgunluğum var".
Hayata Dair
"Bazen insan öyle özlenir ki; özlenen bilse, yokluğundan utanır."
İnsan ve Duygular
Bazı gündüzler de geceler gibi geçer.
Kimse , görmek istemeyenler kadar kör değildir.
İnsan ve Hayat
Reklam