Emine...

Emine...
@Emineezl
"Hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde ,seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır." BALZAC
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Affetsem de bitmeyecek kırgınlıklarım, uyusam da geçmeyecek yorgunluğum var".
Hayata Dair
"Bazen insan öyle özlenir ki; özlenen bilse, yokluğundan utanır."
İnsan ve Duygular
Bazı gündüzler de geceler gibi geçer.
Kimse , görmek istemeyenler kadar kör değildir.
İnsan ve Hayat